NODOKĻI

Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā

Week 1

Useful Expressions
4 readings
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Graded: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā

Week 2

Diplomatic Language
3 readings
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Graded: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā

Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā

£0

About this course

Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā

16.05.2023.
Interneta vidē
14:00-16:00
Grāmatvežiem, finanšu un uzņēmuma vadītājiem

VEBINĀRA VADĪTĀJS

Tomass Hodosevičs

Nordexo Consulting vadītājs, jurists

VEBINĀRA SATURS:

  1. NILL TPFN un Sankciju likuma uzliktie pienākumi un ierobežojumi:

– Sadarbības pārtraukšana un ziņošana NILL TPFN likumā

– Aizliegums nodot saimnieciskos resursus Sankciju likumā

– Klienta reputācijas novērtēšanas problēmas

  1. Aizdomīgu darījumu atklāšana un reaģēšana:

– Informācijas avoti aizdomīgo darījumu pazīmju meklēšanai

– Aizdomīgu darījumu pazīmju subjektīvā vērtēšana

– Ko darīt, ja klients atbilst aizdomīgām pazīmēm?

  1. Lēmuma pieņemšana un tā sekas:

– Lēmuma pieņemšanas kārtība, noformēšana un pamatojums

– Vai var paziņot lēmumu un tā pamatojuma klientam vai citām personām?

– Nepamatota ziņojuma iesniegšanas radītās sekas subjektam un klientam

  1. Atbildes uz dalībnieku jautājumiem

Syllabus

CV taba apraksts

Week 1 0/5

Useful Expressions

Tools for Professional Approach: It’s not just about learning, it’s about having the confidence to use English in real life and upgrade your business communication skills.

4 readings
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Graded: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
1 Question

Week 2 0/4

Diplomatic Language

Tools for Professional Approach - Step 2: It’s not just about learning, it’s about having the confidence to use English in real life and upgrade your business communication skills.

3 readings
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Reading: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
Graded: Klienta aizdomīgo pazīmju noteikšana un izvērtēšana: NILLN TPFN un Sankciju likumu kontekstā
1 Question