Darba attiecības un COVID- 19 vakcinācija. Atstādināšana, dīkstāve, uzteikums
£0About this course
Darba attiecības un COVID- 19 vakcinācija. Atstādināšana, dīkstāve, uzteikums

VEBINĀRA VADĪTĀJA
Aija Vāciete
Juriste ar profesionālo maģistra grādu tiesību zinātnē, auditore, lektore.
Galvenā kompetence ir klientu konsultēšana un apmācība Darba tiesību, Darba aizsardzības un darba drošības jautājumos. Vairāk nekā 15 gadu pieredze juridisko pakalpojumu sniegšanā fiziskām un juridiskām personām. Strādājusi Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijā par vadītāju, Būvniecības valsts kontroles birojā par iekšējās kontroles speciālistu – auditoru. Kopš 2012. gada uzņēmumā SCC Sun Valley juriste, auditore, lektore.
Daudz strīdu un domstarpību starp darba devēju un darbinieku veidojas šajos COVID-19 apstākļos. Vakcinācija kā obligāts nosacījums īpaši regulētajās nozarēs un vispārīgās prasības attiecībā darba vietām un nozarēm, kas netiek uzskatītas par īpaši regulējamām. Pie vispārīgajiem nosacījumiem, Darba devējs pats vērtē darba vietu drošību, lai noteiktu nepieciešamību vakcinācijas obligāto prasību ieviešanai.
Darba devējam ir sarežģīti orientēties nosacījumos kādus tos nosaka normatīvie akti. Svarīgi izprast kurās situācijās piemērojama atstādināšana, dīkstāve vai pieļaujams uzteikums.
VEBINĀRA SATURS
1. Darba attiecības un vakcinācija kā obligāts nosacījums (speciālie nosacījumi jeb īpašo grupu regulējums), kā nodrošināt to izpildi, darbinieku atteikums izpildīt darba devēja prasības.
2. Darba vietas izvērtēšana un pasākumu piemērošana.
3. Atstādināšana, dīkstāve un uzteikums.
4. Atbildes uz jautājumiem.
Syllabus
CV taba apraksts
Week 1 0/5
Useful Expressions
Tools for Professional Approach: It’s not just about learning, it’s about having the confidence to use English in real life and upgrade your business communication skills.
Week 2 0/4
Diplomatic Language
Tools for Professional Approach - Step 2: It’s not just about learning, it’s about having the confidence to use English in real life and upgrade your business communication skills.