Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
£0
Pasniedzējs:
Lektore: Baiba Grandāne
Kategorija:
About this course
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Lektori
- Baiba Grandāne, LNKA sertificēta nodokļu konsultante, SIA “Borovkovs & Grandāne” Legal. Tax. Audit valdes locekle
- Laila Kelmere, LNKA sertificēta nodokļu konsultante, LBTU un EKA viesdocente, praktizējoša grāmatvede
Norise
- Datums: 10.12.2024.
- Laiks: 14:00-16:00.
- Vieta: Tiešsaistē, MANAKABATA.LV platformā.
Pasākuma tiešraide, video ieraksts, prezentācija un apliecinājuma sertifikāts pieejams platformā autorizētiem lietotājiem, kas apmaksājuši dalību pasākumā. Reģistrācija pasākumam ir obligāta.
Saturs
- Personāla ilgtspējas izdevumi
-
- Ilgtspējas pasākumi un nodokļi: Uzņēmums organizē darbinieku veselības dienu ar medicīniskām pārbaudēm. Vai šie izdevumi ir apliekami ar nodokļiem?
- Personiskais labums: Uzņēmums piešķir abonementus sporta klubam. Kā noteikt, vai rodas ar nodokļiem apliekams labums?
- PVN priekšnodokļa jautājumi: Uzņēmums iegādājas biroja tehniku darbinieku lietošanai. Kā noteikt, vai PVN priekšnodoklis ir atskaitāms?
- Reklāmas izdevumi
-
- Produktu paraugi ar zīmolu: Uzņēmums reklamē jaunu produktu, piedāvājot bezmaksas paraugus ar uzņēmuma logo. Kā šo aktivitāti nodokļu likumos klasificēt?
- Dāvanu kartes reklāmas kampaņā: Uzņēmums publiskā kampaņā izlozē dāvanu kartes. Kā šo izdevumu uzskaitīt, ievērojot nodokļu normatīvus?
- Reprezentācijas izdevumu specifika
-
- Termina interpretācijas neskaidrības: Uzņēmums organizē prezentāciju klientiem. Vai izdevumi ir klasificējami kā reprezentācija vai reklāma?
- Reprezentatīvo dāvanu personificēšana: Uzņēmums pasniedz klientiem personalizētus suvenīrus. Vai dāvanas personificēšana ietekmē to klasifikāciju nodokļu vajadzībām?
- Reprezentācija vai reklāma: Uzņēmums rīko publisku kampaņu, kurā dalībnieki saņem uzņēmuma logo saturošus priekšmetus. Kā izdevumus pareizi klasificēt?
- Reprezentācijas izdevumi
-
- Prestiža veidošanas izdevumi: Uzņēmums iegulda līdzekļus reprezentatīvu pasākumu organizēšanā. Kādi ir ierobežojumi šiem izdevumiem UIN aprēķinā?
- Sadarbības partneru uzņemšana: Uzņēmums apmaksā pusdienas ar potenciālajiem klientiem. Kā noteikt, vai šie izdevumi atbilst reprezentācijas vai reklāmas kategorijai?
- Zīmolu saturoši priekšmeti: Klientiem tiek dāvināti uzņēmuma logo krūzītes. Vai šādus izdevumus var uzskatīt par reklāmas vai reprezentācijas izdevumiem?
- Dāvanu kartes reprezentācijā: Uzņēmums pasniedz dāvanu kartes reprezentācijas pasākumā. Kā tās klasificēt nodokļu vajadzībām?
- Dāvinājumi
-
- Darba devēja dāvanas ierobežojumi: Uzņēmums darbiniekiem Ziemassvētkos dāvina dāvanu kartes. Kā pareizi aprēķināt neapliekamo summu un izvairīties no IIN?
- Dāvana kā ar nodokli apliekams objekts: Darbinieks saņem viedpulksteni kā balvu par gada labākajiem rezultātiem. Vai šī dāvana tiek aplikta ar personāla nodokļiem?
- Dāvanas darbinieku bērniem: Uzņēmums darbinieku bērniem Ziemassvētkos piešķir rotaļlietas. Kā nodokļu jautājumi tiek atrisināti šādā gadījumā?
- Dāvinājums citai personai: Uzņēmums piešķir stipendiju praktikantam. Kā šāds dāvinājums tiek klasificēts nodokļu vajadzībām?
- Dāvana uzņēmuma klientam: Klients no ārvalstīm saņem uzņēmuma logo apdrukātu pulksteni. Vai šo izdevumu var uzskatīt par reprezentāciju vai reklāmu?
- Terminoloģiju interpretācija – dāvana vai ziedojums: Uzņēmums piešķir finansējumu vietējai skolai. Kā noteikt, vai tas tiek klasificēts kā ziedojums vai reprezentācija?
- Ziemassvētku pasākumu organizēšanas izdevumi
-
- Uzņēmuma darbiniekiem: Uzņēmums organizē svētku pasākumu darbiniekiem. Kā aprēķināt reprezentācijas izdevumu un PVN atskaitījumu?
- Klientiem un sadarbības partneriem: Uzņēmums organizē Ziemassvētku pasākumu klientiem un partneriem. Kā šādus izdevumus korekti uzskaitīt un piemērot nodokļu normas?
Syllabus
CV taba apraksts
Week 1 0/5
Useful Expressions
Tools for Professional Approach: It’s not just about learning, it’s about having the confidence to use English in real life and upgrade your business communication skills.
4 readings
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Graded:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
1
Question
Week 2 0/4
Diplomatic Language
Tools for Professional Approach - Step 2: It’s not just about learning, it’s about having the confidence to use English in real life and upgrade your business communication skills.
3 readings
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Reading:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
Graded:
Situāciju praktiski skaidrojumi: nodokļu piemērošanas problēmjautājumi reklāmas, reprezentācijas, dāvinājumu un darbinieku ilgtspējas pasākumu izdevumos
1
Question